Re: SV: SV: SV: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

On Tue, 5 Mar 2002, "Guldberg,Jørn JGU" wrote:

> Lidt mere praktisk:
>
> Når man danner nøgleparret bliver den ene udnænt til privat og den anden
> offentlig nøgle. Den private skal forblive hemmelig og derfor er det
> rimeligt at kryptere den, så sndre ikke kan "tage" den.
> Den offentlige nøgle lægges ind i Req filen, og kommer med i certifikate -
> da dette efterfølgende offentliggøres vil det ikke give mening at "skjule"
> den. Req filen er signeret med den private nøgle, så vi kan se at du har
> den.

Ah, hermed giver alt mening. Takker. (Det er altså en stor hjællp lige at
få konteksten på plads).

> Jeg har fået dit request. Der er et eller andet der ikke virker rigtigt, men
> dem jeg skal bruge til at finde forklaringen, er på kursus. Jeg vender
> tilbage når det er mere klaret.

OK. Jeg antager optimistisk at det er detaljer.

> Jeg vedlægger lige ans fortolkningen af din request:

OK - jeg må kigge på forskellen i forhold til det eksempel du fremsendte
tidligere.

Alletiders - så kan jeg gå igang med at beskrive proceduren lidt mere
formelt, så vi kan få bygget et antal applikationer.

Mads

I found the internet, but it was an air-conditioned nightmare.

             - http://c2.com/cgi/wiki?FinallyFoundTheInternet