Re: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

On Wed, 13 Mar 2002, Klavs Klavsen wrote:

> den nemmeste metode, var at lave en fake bestilling - med KMD's windows
> program - også sniffe med f.ex. ethereal. så kan vi se præcis, hvilke
> detaljer der skal til..

Den nemmeste måde må vel for søren være at spørge KMD/Jørn?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               sslug@sslug
Just because a program takes text commands makes it complex? I love GUI's. I

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:33 CEST [an error occurred while processing this directive]