Re: [SIGNATUR] Praktisk hjælp til jer

On Thu, 14 Mar 2002, Peter Toft wrote:

> Jeg har alt alt for lidt tid til at hjælpe jer praktisk
> pt. Men jeg synes I skal skrive til sslug@sslug
> og få login og web-plads så der kan komme testdata,
> kode, og dokumentation på bordet.

Jeg skal nok sørge for at projektet bliver holdt i live (Orv, se mor,
endnue en forpligtigelse manden påtager sig. Han må jo være åndssvag! :-)

Mht. plads, mv - var der en generel enighed om at SSLUG stod for det her,
eller er det en delmængde af sslugs medlemmer? Jeg ville være glad for at
bruge sslugs ressourcer (vi bruger f.eks. allerede listen), men ikke hvis
det skal udløse endnu en diskussion ala "KMD burde betale for udvikling",
mv.

Mads

P.S. Jeg regner med at poste et dokument der beskriver de forskellige
skridt, mv, snart - ville bare godt have Jørns kommentar til den request
vi lavede i sidste uge.