Re: [SIGNATUR] Praktisk hjælp til jer

Klavs Klavsen wrote:

> Bare så du ikke fortvivler :-) - så er det også det jeg venter på.. så
> snart vi har fat i hvordan requesten laves er vi kommet langt.
>
> Jeg laver sku lige den der test bestilling af KMD's certifikat, vha. deres
> windows program. finder jeg ud af noget, så poster jeg det lige. (jeg går
> lige offline, for at boote i den windows jeg ikke burde have - og som jeg
> kun af grunde som disse, ikke har slettet :-)

programmet sender desværre ingenting til KMD.. da jeg har IE 6.0 på min W2K
partition, kan jeg ikke prøve at bestille via browser plugin'et..
Den bestilling foregår jo nok, krypteret.. så vi får ikke noget ud af at
sniffe den :-(

Så er det nu Jørgen, skal træde ind med f.ex. den lille stump kode fra
deres plugin, som sender .req filen :-)
--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
                 sslug@sslug - http://www.vsen.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter