Re: [SIGNATUR] Praktisk hjælp til jer

On Thu, 14 Mar 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg skal nok sørge for at projektet bliver holdt i live (Orv, se mor,
> endnue en forpligtigelse manden påtager sig. Han må jo være åndssvag! :-)

Tak Mads - det er jeg *meget* glad for du tager fat i!!!

> Mht. plads, mv - var der en generel enighed om at SSLUG stod for det her,
> eller er det en delmængde af sslugs medlemmer? Jeg ville være glad for at

Det er helt sikkert nogle som vil have ondt bag i - men
hvis der er SSLUG medlemmer som har lysten til at lave
det så kør dog løs.

> bruge sslugs ressourcer (vi bruger f.eks. allerede listen), men ikke hvis
> det skal udløse endnu en diskussion ala "KMD burde betale for udvikling",
> mv.

Fnis - vi kan indføre 2 kr. per email her til listen, 5
kr for login på cvs.sslug.dk og 5 kr per megabyte
download .... arrgh vores kasserer bliver sikkert
dårlig ved tanken.

IMHO er dette endnu en interessant test af hvad vi
reelt kan sammen.

> Mads
>
> P.S. Jeg regner med at poste et dokument der beskriver de forskellige
> skridt, mv, snart - ville bare godt have Jørns kommentar til den request
> vi lavede i sidste uge.

Fint

Check you back - penguins approaching.....
Open Source - it is the future