Re: [SIGNATUR] Praktisk hjælp til jer

Mads Bondo Dydensborg skrev:

> Jeg skal nok sørge for at projektet bliver holdt i live
> (Orv, se mor, endnue en forpligtigelse manden påtager
> sig. Han må jo være åndssvag! :-)

Jeg er glad for at du skubber på, når jeg nu ikke gør det...

> Mht. plads, mv - var der en generel enighed om at SSLUG
> stod for det her, eller er det en delmængde af sslugs
> medlemmer?

Peter har oprettet listen, så han kan sige om man automatisk
bliver medlem af SSLUG, hvis man tilmelder sig
<sslug@sslug>. Men som jeg ser det er det eneste
relevante i forhold til plads på "cvs.sslug.dk" og anden
infrastruktur at det er et open source-projekt med en hvis
tilknytning til Øresundsregionen (SSLUG's territorium). Og
det er det!

> Jeg ville være glad for at bruge sslugs ressourcer (vi
> bruger f.eks. allerede listen), men ikke hvis det skal
> udløse endnu en diskussion ala "KMD burde betale for
> udvikling", mv.

Det kommer det ikke til - og hvis det gør, så begynder jeg
at smide biokemibøger efter synderne (jeg har ikke noget
tungere ved hånden :-).

Jacob
--
"DFSG's anti-diskriminations-klausul er knap nok den entropi
 værd, det kræver at transmittere den." -- også Makholm