Re: SV: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

lør, 2002-03-16 kl. 19:23 skrev Mads Bondo Dydensborg:

> Ja - enten det, eller vi må køre det på den rigtige måde. Det andet er jo
> undergravende for den tillid vi og andre kan have til kmd-ca.

Uuuhhmm =|
For lige at være sikker på at vi ikke misforstår hinanden
vil jeg lige præcisere, at jeg mener at man bør ikke bruge
et KMD-CA rodcertifikat til testformål. Det kunne være
undergravende for tilliden til
denne CA (Certificate Authority).

Enhver kan lave et rodcertifikat f.eks. med følgende data:

Country Name (2 letter code) [AU]:DK
State or Province Name (full name) [Some-State]:Denmark
Locality Name (eg, city) []:Copenhagen
Organization Name (eg, company) [Internet Widgits Pty Ltd]:SSLUG
Organizational Unit Name (eg, section) []:sslug-signatur
Common Name (eg, YOUR name) []:sslug-signatur
Email Address []:sslug@sslug

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest
                       ...ooO0Ooo...