Re: SV: SV: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

On Sat, 16 Mar 2002, "Guldberg,Jørn JGU" wrote:

> Hej Mads
>
> Jeg er ked af at jeg ikke har svaret før, men arbejdet er "eksploderet"
> mellem hænderne på mig de sidste 14 dage -  og familien har et krav på, at
> jeg er tilstede en gang imnellem -  så .....

Klart, ingen problemer. Kender godt selv til at have mere arbejde mellem
hænderne end godt er. Jeg er taknemmelig for at du overhovedet hjælper.

> Anna har fat i den lange ende og det er netop et test system jeg vill bruge
> - men kravet til et test system er, at man ikke på nogen måde kan tage fejl
> af et test certifikat - som kun fungerer teknisk, - og et certifikat hvor
> procedurerne er overholdt.

OK - det lyder rigtigt fornuftigt.

> Rent faktisk lavede jeg et certifikat med Madses anmodning, så det er ikke
> mere "forkert" end at det fungerer teknisk. Men der er en række felter i
> anmodningen, der ikke er udfyldt, så det er "blot" at sammenligne med det
> eksempel, som jeg gav i en tidligere mail for at få udfyldt de manglende
> felter.  Hvis du sendte det ind i vores produktionssystem ville det "blot"
> blive ignoreret ( hvis der ikke er en programmeringsfejl ;.).

Godt - jeg vil sammenligne og forsøge at finde ud af hvilke oplysninger
der skal angives og hvordan man gør det.

> Jeg prøver at få lavet et certifikat, som jeg kan sende til dig, men der går
> nok en uge mere..

Tak! Det ville være alletiders med "et-eller-andet" som vi kunne bruge til
at teste installation, mv. under Linux.

> Jeg vedlægger en ANS1 fortolkning af det certifikat som blev lavet, så du
> kan se hvad det blev til, og mit eget certifikat( prod. vers.) i samme
> format. Men som sagt ....

Tak. Jeg kigger på det og vender formentlig snart frygteligt tilbage!

Mads

What I have done is to show that it is possible for the way the universe
began to be determined by the laws of science. In that case, it would not be
necessary to appeal to God to decide on how the universe began. This doesn't
prove that there is no God, only that God is not necessary.
                       - Stephen W. Hawking (Der Spiegel, 1989)