Dokumentation - preprealpha release - 0.0.1-preprealpha

Hejsa

Jeg har lagt et dokument på
http://www.challenge.dk/~madsdyd/linux/sslug/signatur.ps
der er mit først forsøg på at dokumentere nogen af de ting vi har fundet
ud af.

Det er totalt ukomplet, men da det er hvad jeg kunne nå indtil nu, og jeg
gerne vil have nogen kommentarer på det, på et eller andet tidspunkt, så
ville jeg lige smide en URL.

Det er iøvrigt mit første docbook dokument - jeg har problemer, derfor kun
ps format.

Mads

Og, _nu_ skal jeg sove. Mand, hvor jeg glæder mig.

If a man says something in a forest and there are no women around to
hear him, is he still wrong?
                                        - Anonymous