Ny version af min "fantastiske" dokumentation - kommenter gerne

Hejsa

På
http://www.challenge.dk/~madsdyd/linux/sslug/KMD-CA-Docbook/signatur/signatur.html

findes der nu en HTML udgave af min fantastiske dokumentation. Jeg ville
blive glad for kommentarer.

Jeg _tror_ faktisk at jeg har alle informationer for at kunne lave en
korrekt request, men mangler Jørns "ja, det passer". Kig eventuelt på det,
dem der orker. Hvis man er optimist, kan man sådan set godt gå i gang med
at bygge et program der fungerer som frontend til openssl req programmet.

Erling (og andre): SGML sourcen (det hele, faktisk) er på
http://www.challenge.dk/~madsdyd/linux/sslug/KMD-CA-Docbook.tgz

Mads

A few months ago, I was talking to Raymond on the phone, when I called a
computer criminal a "hacker" instead of a "cracker." He hung up on me.

                               - John Marcotte