SV: [SIGNATUR] Problem med at få godkendt email adresse (Jørn?)

Desværre er der ikke noget som jeg kan se.

popup om e-mail gælder f.eks. en email addresse som sslug@sslug som
translaterer til sslug@sslug resulatet er at mange e-mail
programmer nægter at bruge certifikatet når man vil afsende e-mails fra
denne adresse -  men det generer ikke vores udstedelsssystem....

Som tidligere nævnt virkede det med den anden anmodning som jeg prøvede med
i går. Jeg vil derfor mere tro at det hænger sammen med enten indholdet i
anmodningsfilen, eller konflikt mellem vore MS baserede wsebserver ASP kode,
og jeres browers fortolkning/ udveksling af data.
Men send mig din request, så prøver jeg herfra.

Forøvrit, har vores bestillingssystem, den lille feture at man kun kan have
en bestiling liggende pr. CPR nummer. Dette er for at undgå Flooding samt en
service så man ikke får bestilt 2 gang og efterfølgende ikke kan huske
hvilken nøgle der nu hørte til det certifikat men hentede
Men det betyder også at når du ha lagt én op, så går der 14 dage inden den
slettes ! og du kan uploade en ny, På test systemet kan vi slette manuelt,
men ikke i produktion.

Mvh Jørn