Fra: Mads Bondo Dydensborg [mailto:sslug@sslug
Sendt: 23. marts 2002 15:57
Til: 'sslug@sslug'
Emne: [SIGNATUR] Problem med at få godkendt email adresse (Jørn?)

Hejsa

Jørn, jeg tror jeg er nået rimeligt langt med mine request. Gider du kaste
et blik på

http://cvs.sslug.dk/~madsdyd/signatur/x169.html

og se om du kan se nogen grund til at jeg får den fejl?

Det der fejler er tilsyneladende et check af en emailadresse - jeg forstår
ikke hvorfor....

Tak,

Mads

My shell can beat your shell. So there!