Re: SV: [SIGNATUR] Problem med at få godkendt email adresse (Jørn?)

On Sat, 23 Mar 2002, "Guldberg,Jørn JGU" wrote:

> Desværre er der ikke noget som jeg kan se.

OK.

> popup om e-mail gælder f.eks. en email addresse som sslug@sslug som
> translaterer til sslug@sslug resulatet er at mange e-mail
> programmer nægter at bruge certifikatet når man vil afsende e-mails fra
> denne adresse -  men det generer ikke vores udstedelsssystem....

Hmm. Meget rimeligt. Har du noget om baggrunden for dette check? Det kunne
måske være hensigtsmæssigt for os at teste det inden vi forsøgte at
registrere.

> Som tidligere nævnt virkede det med den anden anmodning som jeg prøvede med
> i går. Jeg vil derfor mere tro at det hænger sammen med enten indholdet i
> anmodningsfilen, eller konflikt mellem vore MS baserede wsebserver ASP kode,
> og jeres browers fortolkning/ udveksling af data.
> Men send mig din request, så prøver jeg herfra.

OK - kommer snart, med keyUsage og serialnumber.

> Forøvrit, har vores bestillingssystem, den lille feture at man kun kan have
> en bestiling liggende pr. CPR nummer. Dette er for at undgå Flooding samt en
> service så man ikke får bestilt 2 gang og efterfølgende ikke kan huske
> hvilken nøgle der nu hørte til det certifikat men hentede
> Men det betyder også at når du ha lagt én op, så går der 14 dage inden den
> slettes ! og du kan uploade en ny, På test systemet kan vi slette manuelt,
> men ikke i produktion.

Jeg vil _meget_ hellere køre på jeres testsystem - men hvordan?

Mads

THE COURT:  I'm delighted, Doctor, that this is plain English to someone.

  - From DeCSS trial transcript, regarding a plain text describing of DeCSS.
    http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/Gallery/touretzky-testimony.txt