SV: SV: SV: [SIGNATUR] Endnu en request til at blive analyseret

>OK - det er noget snavs? Hvad skal det være i stedet? Så vidt jeg kan se
>er den første du sendte til mig også IA5?

Det skal være IA5, men i sidste mail spurgte jeg om det var.... Så det var
ikke problemet.

>Var det iøvrigt muligt at du kunne have lidt mindre indrykning på det der
>træ?

Det er default, hvor jeg saver i en txt fil, som jeg kopierer ind i en
wordpad, så jeg kan kopierer ind i e-mailen -  Vi kan jo ikke bruge
vedhæftede filer ?

>Men, den skal vel med i vores request?

Vi styrer efter den, men det burde ikke være et krav at I kender vore
politik numre, det skal jeg have løst på en anden måde...

>Det med keyUsage ligner ikke rigtigt din parsning?
Det er ikke kritisk, vi åbner requesten, og sikre at den rigtige keyusage
kommer til at stå der, det eneste du kan påvirker Signering vs kryptering.

Mvh Jørn