Re: [SIGNATUR] TinyCA 0.2.3 Gui til OpenCA

ons, 2002-03-27 kl. 13:04 skrev Anna Jonna Armannsdottir:
> [...]
Adressen er ikke korrekt.
Den korrekte adresse er: http://cvs.sslug.dk/signatur/

Jeg har i øvrigt oversat og installeret OpenCA samt
tinyca programmet. Jeg har også prøvekørt det, kreeret et certifikat
og eksporteret det, alt gennem en grafisk brugerflade.

Det er en pæn GUI se her:
http://tinyca.sm-zone.net/screenshot.png

Den underliggende OpenCA er ikke
under GPL licens. Tilgengæld er det under en licens
som frit kan bruges af private som kommercielle.

Det jeg er i gang med i øjeblikket, er at finde ud af hvad
dette program egentlig kan og om det kan tilpasses vores
formål eller om det er helt andre veje der skal tages.

<BLAER> Bla. sådan noget er jeg god til. </BLAER>

                       ...ooO0Ooo...
and I salute you for your courage
and I applaud your perseverance
and I embrace you for your faith in the face of adversarial forces
that I represent - Alanis Morissette - Surrendering