Re: [SIGNATUR] Opdateringer til signatur dokumentation

On Wed, 3 Apr 2002, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Ærligt talt så synes jeg ikke SSLUG skulle være med i sådanne
> løsninger. Det er da i orden at du laver noget privat, men
> jeg mener ikke SSLUG kan/bør lægge navn til underlødige projekter.

Inden du kommer med sådanne udtalelser, gider du så ikke lige besøge
arkivet og kigge diskussionen igennem?

Og, der er sgu ingen grund til at du kalder hverken mit eller KMD-CA's
projekter underlødige.

Ærligt talt.

Mads

Even the animated paperclip that acts as a helper in some Microsoft software
can be compromised and turned against the computer it is being used on.
     - BBC quoting american post September 11th research