Re: [SIGNATUR] Rodcertifikater installeret - mangler at blive testet

On Wed, 3 Apr 2002, Arne Jørgensen wrote:

> Hej,
>
> Jeg har nu fået installeret KMD's rodcertikat i mit mailprogram
> (Gnus). Nu ville det jo være rart at vide om det virker efter
> hensigten.

Fedt! Kan du ikke skrive en side om hvad du gjorde? (Eller, du brugte
måske bare den der information på den der side du sendte?)

> Er der en der har fået et personcertifikat og vil sende mig en
> signeret mail?

Jeg tror måske at Jørn gerne vil lave et personcertifikat, men det bliver
med test certifitingen. Så, det er faktisk det rodcertifikat vi skal
installere.

Mads

A few months ago, I was talking to Raymond on the phone, when I called a
computer criminal a "hacker" instead of a "cracker." He hung up on me.

                               - John Marcotte