Re: Rodcertifikater installeret - mangler at blive testet

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Fedt! Kan du ikke skrive en side om hvad du gjorde? (Eller, du brugte
> måske bare den der information på den der side du sendte?)

Jeg laver en beskrivelse af hvad jeg har gjort når jeg har det til at
virke.

Jørn har været så venlig at sende mig en mail han har signeret, nu
mangler jeg bare at kunne verificere den (det virkede altså ikke for
mig i første hug).

mvh
        /arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C