Re: Rodcertifikater installeret - mangler at blive testet

Arne Jørgensen <sslug@sslug> writes:

> Jeg laver en beskrivelse af hvad jeg har gjort når jeg har det til at
> virke.
>
> Jørn har været så venlig at sende mig en mail han har signeret, nu
> mangler jeg bare at kunne verificere den (det virkede altså ikke for
> mig i første hug).

Nu lykkedes det mig at verificere Jørns signerede mail!

Beskrivelse følger når jeg får finpudset et par detaljer og undersøgt
en mulig bug i Gnus.

mvh
        /arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C