Re: [SIGNATUR] Opdateringer til signatur dokumentation

On Wed, Apr 03, 2002 at 02:14:01PM +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det er programmel i Danmark der ikke kan forstå det. Ting vi skal bruge
> imorgen.

OK, Jeg så bare gerne at den endelige version var brugelig
(= støtte for æøå)

Hvis der er programmel i Danmark der ikke kan forstå det, ja så må
man vel have det udskiftet. Digital signatur virker ikke i dag
så det kan vel ikke være vigtige folk der ikke kan forstå æøå.

> Kig lige i arkivet.

Jeg har vist læst alt hvad der har været på listen, men det er
ikke alt jeg husker...

Keld