Re: [SIGNATUR] Opdateringer til signatur dokumentation

On Wed, Apr 03, 2002 at 02:55:58PM +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det drejer sig blandt andet om selv nyere versioner af Netscape.

> Jow, signaturer virker skam. Der er bare ikke nogen offentlige danske
> CA'er der er særligt udbredte.

Det var det jeg mente. Selvfølgelig virker teknikken.
Men vi har ikke et virkende system, der er i drift og bruges
i det offentlige mm.

Hvad kan vi gøre for at fremme æøå i certifikater?
Jeg synes ikke man bare skal sidde på den flade.
Kan vi ikke udvikle *to* systemer, et der kan og et der
ikke kan?

keld