Re: [SIGNATUR] Opdateringer til signatur dokumentation

On Wed, 3 Apr 2002 10:34:02 +0200 (CEST)
"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote:

> Inden du kommer med sådanne udtalelser, gider du så ikke lige besøge
> arkivet og kigge diskussionen igennem?
>
> Og, der er sgu ingen grund til at du kalder hverken mit eller KMD-CA's
> projekter underlødige.

Keld har ret i at det ER for ringe blot at akceptere tingenes tilstand og
lave et dårligt stykke arbejde.

ÆØÅ er bogstaver i det danske alfabet og jeres underlødige program i et
ellers fornuftigt projekt er en hån mod Keld og arbejdet med at overbevise
folk indenfor IT (læs:amerikanere) om at verden er større end US tegnsæt!!

Kunne man ikke arbejde mod at KMD opdaterede softwaren og gik med ind i
samme århundrede som os ?
- især da I laver deres arbejde ?

Blot min mening

Henrik Kramshøj - der efter tildeling af et nyt efternavn blev mere
opmærksom på ÆØÅ problematikker.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Henrik Lund Kramshøj, sslug@sslug|kramse}.dk, sslug@sslug