Hørt!! Was: [SIGNATUR] Opdateringer til signatur dokumentation

E. Sjørlund wrote:

> Lad os nu lige få tingene på plads.
> Der er IKKE tale om at der laves et program med begrænsning på ÆØÅ. Det
> Mads har lavet og beskrevet indtil nu har ingen sådanne begrænsninger
> indbygget!
Jeg vil bare tilslutte mig Sjørlunds synspunkt. Jeg synes I hellere skulle
rose især Mads for det kæmpe arbejde han har udført og så kæmpe æøå krigen
på andre maillister.

Jeg synes det er et skide godt stykke arbejde!

--
Hilsen
Klaus V. Slott