Re: [SIGNATUR] Hørt!! Was: [SIGNATUR]Opdateringer til signatur dokumentation

On Thu, 4 Apr 2002, Klaus V. Slott wrote:

> Jeg vil bare tilslutte mig Sjørlunds synspunkt. Jeg synes I hellere skulle
> rose især Mads for det kæmpe arbejde han har udført og så kæmpe æøå krigen
> på andre maillister.
>
> Jeg synes det er et skide godt stykke arbejde!

Hurra for Mads - han er et godt eksempel for os andre.
Han blev også ærespingvin i år 2000 :))

Også lidt ked af at en diskussion om ÆØÅ afspores
af brok - tak til Erlings kloge indlæg.

"...... Those who want to get at the real guts of their machines
have already begun turning to Linux."
(IHT 29 oct 98)