Re: [SIGNATUR] Hørt!! Was: [SIGNATUR] Opdateringer til signatur dokumentation

On Thu, Apr 04, 2002 at 08:47:38PM +0200, Kim Schulz wrote:
> [snip]
>
> Det er i Drift! spørgsmålet er om det vil virke for os linuxbrugere
> eller ej!

Jaja, det kører, men ikke i stordrift. Det er ikke noget der er i
almindelig brug.

> {snip]
>
> KELD! det handler om at være med eller ikke være med! forskellen er om
> linux bliver supporteret eller ej! om æøå virker eller ej er ikke det
> vigtigste nu hvor der indtil videre arbejdes på at dokumentere hvordan
> det certifikat laves og sendes osv. Vi kan altid SENERE begynde at få
> KMD til at gå over til et unicode tegnsættet eller lignende.

jeg er så tåbelig at jeg tror at vi kan lave vores eget.
Ligesom vi lavede vores eget internet, og vores eget styresystem.
Worked for me/us every time:-)

keld