Re: [SIGNATUR] Opdateringer til signatur dokumentation

On Thu, 4 Apr 2002, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jeg har sagt at jeg har læst alle beskeder her på listen.

OK. Jeg trækker ovenstående i mig.

> Det kan godt være at det slet ikke har noget at gøre med hvad Mads
> laver, men vi må altså se til at vi får lavet et anstændigt og brugeligt
> system! En offentlig signatur uden æøå er en hån mod dansk kultur.

Ja - men det er bare ikke det jeg laver....

> Nej, det ord var dumt, undskyld! Jeg havde vist en dårlig formiddag.

OK - jeg beklager min hårde tone.

> Og jeg har faktisk lavet et certifikat der kan læses af Netscape 4 og
> Mozilla og der indeholder et æ og et ø. Men jeg véd ikke om det er relateret
> til dette KMD-projekt.
>
> Kunne vi ikke lave en konstruktiv plan med hvordan vi kan få indført æøå
> i KMDs CA?

Her er så en opgave _jeg_ ikke har tid til at engagere mig i. Jeg er
principielt enig - men Jørn har vist kæmpet for det, og er ikke kommet
igennem med budskabet.

Mads

FAITH, n. Belief without evidence in what is told by one who speaks without
knowledge, of things without parallel.
                        - Ambrose Bierce (The Devil's Dictionary)