Re: [SIGNATUR] Hørt!! Was: [SIGNATUR] Opdateringer til signatur dokumentation

"Keld Jørn Simonsen" <sslug@sslug> wrote in message

> jeg er så tåbelig at jeg tror at vi kan lave vores eget.
> Ligesom vi lavede vores eget internet, og vores eget styresystem.
> Worked for me/us every time:-)
Det er der da intet, der hindrer dig i at starte. Spørgsmålet er, om du kan
stable en verificationsprocedure på benene, som gud og hvermand vil godtage.
Så vidt jeg kan se, er de keysigning-arrangementer, der har været afholdt,
netop Linux-verdenens pendant til CA. Forskellen er, at man måske lettere
vil kunne have tillid til at KMD (og andre store godkendte
certifikatudbydere) har ret, når de bekræfter ens nøgle, end at et "vennerne
kender mig" system vil være tilstrækkeligt.