Re: [SIGNATUR] Lidt mere status - Kylix dims

"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message
> Hejsa Alle
>
> - Der kunne skrives nogen lidt "lækrere" klienter til at generere
>   certifikat forespørgsler, end mit fantastiske perl script (TM):
>
>   - Jeg havde lidt forstået på Erling at han måske ville skrive en Kylix
>     ting?

Men så kom der et eller andet eksisterende program - og så fik jeg travlt -
og så døde min server i påsken - og så flyttede jeg alt over på en ny
bærbar - og så skulle der lige Linux på min gamle arbejdsplads - og så
larmer den så meget, så den skal i kælderen - og så skal der en ny reol op -
og så skal væggen lige pudses lidt først - og så ...

Jeg ser på det, opgaven er spændende (og så kan der kome gang i den mht. DK
tegn;)

Jeg har nu opfordret dig til at give .sgml versionen af din dokumentation
fra dig - uden det store held. Jeg synes, at det er en del smartere at rette
i kilden, og sende en diff fil retur, så hvis du har den - og du vil af med
den til gennemtygning - så send enten den eller et link til den.