Re: [SIGNATUR] Lidt mere status

On Tue, 23 Apr 2002, Peter Toft wrote:

> Den kan jeg godt tage :)

Jamen, det ville da være dejligt!

Jeg ved ikke om signatur på et tidspunkt kunne blive en "rigtig" sslug
bog, men den måtte da ihvertfald godt bruge samme system. Det kræver nok
lidt omarrangering af kildekoden - jeg kunne altså ikke overskue den der
monster makefile de andre bøger brugte...

Mads

In a stinging rebuke, a federal judge Monday ruled Microsoft Corp. violated
the nation's antitrust laws by using its monopoly power in personal computer
operating systems to stifle competition.
                        - CNN Financial News April 03, 2000: 7:53 p.m. ET