Re: [SIGNATUR] Lidt mere status - Kylix dims

On Tue, 23 Apr 2002, E. Sjørlund wrote:

> Men så kom der et eller andet eksisterende program - og så fik jeg travlt -
> og så døde min server i påsken - og så flyttede jeg alt over på en ny
> bærbar - og så skulle der lige Linux på min gamle arbejdsplads - og så
> larmer den så meget, så den skal i kælderen - og så skal der en ny reol op -
> og så skal væggen lige pudses lidt først - og så ...
>
> Jeg ser på det, opgaven er spændende (og så kan der kome gang i den mht. DK
> tegn;)

Herligt.

> Jeg har nu opfordret dig til at give .sgml versionen af din dokumentation
> fra dig - uden det store held. Jeg synes, at det er en del smartere at rette
> i kilden, og sende en diff fil retur, så hvis du har den - og du vil af med
> den til gennemtygning - så send enten den eller et link til den.

Du har ret. Jeg undskylder.

Jeg vil straks logge ind på cvs og lave et target der bygger sourcen.

Mads

FAITH, n. Belief without evidence in what is told by one who speaks without
knowledge, of things without parallel.
                        - Ambrose Bierce (The Devil's Dictionary)