SV: [SIGNATUR] Re: Lidt mere status

 Arne Jørgensen skrev:
> Et par spørgsmål:
>
>  1. Er der nogen der har overblik over om/hvodan KMD-CA har en
>     LDAP-server el. lign. hvor man kan finde folks offetlige nøgler?

KMD-CA har en X500 server med LDAP adgang på LDAP://certifikater.kmd.dk

>  2. Dette spørgsmål burde vel stilles til KMD-CA, men jeg synes I skal
>     have lov at undre jer sammen med mig: Når KMD-CA skriver på deres
>     hjemmeside at man bør ringe til 44 83 97 00 for at få verificeret
>     fingerprintet på rodcertifikatet hvorfor kan man så ikke få
>     verificeret at det vitterligt er KMD-CA's telefonnummer?
>
>     Jeg har prøvet at ringe 118 og de oplyser at det er "hemmeligt"
>     nummer. Hvis man kan og vil prakke folk et falsk rodcertifikat på
>     kan man vel også prakke dem et falsk telefonnummer og
>     telefonsvarer på?!

Tak for oplysningen - nummeret skal absolut ikke være hemmelig, af samme
årsag som du selv nævner. Det bliver rettet op så snart som muligt.
Lidt tankevækkende, at du er en første der opdager det  - vi har jo været i
luften siden oktober 1998....

Mvh Jørn Guldberg