Gnus - Re: [SIGNATUR] Re: Lidt mere status

On Wed, 24 Apr 2002, Arne Jørgensen wrote:

> Du må gerne fjerne anførselstegnene fra lovet.

OK :-)

> Jeg har dog i lige så
> urimelig grad som jer andre haft ringe tid på det seneste. Forvent
> ikke noget før om tidligst 14 dage (hele næste uge er jeg i Polen til
> EuroTeX).

Ingen pres - jeg har selv ringe tid pt. Sådan er livet jo.

> En kort status: Jeg har installeret KMD-CA's certifikat i Gnus og er i
> stand til at verificere signerede mails. Jeg forventer ikke at der
> opstår problemer med at installere personcertifikatet, men har ikke
> prøvet da jeg ikke har et sådant. Faktisk har jeg bidt i det sure æble
> og bootet den bærbares Windows (normalt forbeholdt webbank) for at
> bestille et certifikat.

Hmmm. Nogen speciel grund til at du ikke prøvede med den procedure jeg
havde skrevet ned? (Jeg vil meget gerne have kritik).

NT is a closed box of point tools linked by an untouchable matrix of
invisible semaphores. These bonds are surrounded by a blizzard of
mystifying, contradictory, and forever-changing OS documentation.
Under an NT regime, almost all Unix users will lose the ability to
exert low-level control over data and applications.