oversættelse af Distinguished Name (was: Lidtmere status)

ons, 2002-04-24 kl. 17:10 skrev "Guldberg,Jørn JGU":

> Der er møde i Dansk Standard/U27 den 2 maj hvor spørgsmålet om danske
> karakterer i kvalificerede certifiater er på dagsordenen. Jeg forventer der
> bliver åbnet op denne gang,...
På KMD-CA hjemmeside bruges udtrykket Distinguished Name.
Tilsyneladende er det ikke blevet oversat til dansk.
Jeg er ikke vidende om at Dansk Standard har taget stilling
til dette. Vi har et par forslag til oversættelse på
sslug-locale listen.
Kunne du måske også tage dette emne op i DS ?? :)

                       ...ooO0Ooo...
and I salute you for your courage
and I applaud your perseverance
and I embrace you for your faith in the face of adversarial forces
that I represent - Alanis Morissette - Surrendering