Re: [SIGNATUR] Bruger-program

On Fri, 21 Jun 2002, E. Sjørlund wrote:

> Jeg er stort set færdig med at lave et bruger-program til at oprette en
> ansøgning med.
> Har lagt et indlæg på sslug-bog, da det jo også berører bogen om digital
> signatur.
> Hent evt. en tidlig udgave på http://www.arianeskema.dk
> hvor du bladrer dig frem gennem siden om sslugsig dokumentationen (så får du
> set den med).

Det er herligt! Jeg har netop sendt dig noget snask med autotools
til at lave rpm'er med, og skrevet til Peter Toft omkring hosting. Når de
ting er på plads, skal jeg nok sørge for at integrere tekst, mv, i
signaturbogen.

Tusind tak!

Mads

Free your mind and your desktop will follow....
                                     Linux - the choice of a GNU generation