Re: [SIGNATUR] Bruger-program

"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Det er herligt! Jeg har netop sendt dig noget snask med autotools
> til at lave rpm'er med, og skrevet til Peter Toft omkring hosting. Når de
> ting er på plads, skal jeg nok sørge for at integrere tekst, mv, i
> signaturbogen.
Jeg har lige fået samme tilbud fra Hans Schou. Hvem har bedst tid til det?

Er gået i gang med at se på en rpm-pakke ud fra dine scripts.
Bliver det gråvejr, skal gavlen pudses, men så længe solen skinner er det
sslugsig, der er på programmet.

Nu er jeg blevet i tvivl om navnet.
Skal det være
sslugsig-prog-0.1.tar.gz som Hans foreslår,
sslugsig-prog-0.1.tgz som du (Mads) foreslår?
Kuns en lille detalje, og jeg er helt med på, at begge dele virker lige
godt, men hvem skal vinde her?