Re: [SIGNATUR] Bruger-program

On Fri, 21 Jun 2002, E. Sjørlund wrote:

> Jeg har lige fået samme tilbud fra Hans Schou. Hvem har bedst tid til det?

Jeg har sådan set lavet det med rpm'erne. Det tog en time her i
formiddags - der er også autotools support, hvilket er fedt for nogen af
os.

> Er gået i gang med at se på en rpm-pakke ud fra dine scripts.

rpm -ta sslugsig-0.1.0.tar.gz

> Bliver det gråvejr, skal gavlen pudses, men så længe solen skinner er det
> sslugsig, der er på programmet.
>
> Nu er jeg blevet i tvivl om navnet.
> Skal det være
> sslugsig-prog-0.1.tar.gz som Hans foreslår,
> sslugsig-prog-0.1.tgz som du (Mads) foreslår?

jeg er ligeglad med den første del, og versionsnummeret, men det jeg
sender dig, burde ende i tar.gz - det er pakket af automake, så det følger
standarden. Så, Hans og jeg er vist da enige...

Mads

Geeks aren't interested in politics because government doesn't double its
efficiency and speed once every 18 months.
                                                    -- Slashdot comment