Re: [SIGNATUR] Bruger-program

"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Jeg har sådan set lavet det med rpm'erne. Det tog en time her i
> formiddags - der er også autotools support, hvilket er fedt for nogen af
> os.

> rpm -ta sslugsig-0.1.0.tar.gz
Da jeg tog den over på Redhat kunne den ikke installeres, pgr. manglende
liblcsm.so
Jeg har derfor pakket den ud og eksperimenterer nu med at rette i de rigtige
filer. Går ud fra, at den bare kan pakkes igen med tar -czvf
sslugsig-0.1.0.tar.gz sslugsig-0.1.0

Kommer sikkert igennem (men det blev vejr til at pudse og filse :-)

Kapitlet intro.sgml med samt de tre .png filer skulle gerne kunne lægges
direkte ind i signatur-bogen. Det er sandsynligt, at du vil lave om på
layoutet, så det passer bedre ind i din stil, og så er der sidste afsnit om
Download, som forhåbentligt kommer til at kunne ske fra sslugs server.