Re: [SIGNATUR] Bruger-program

----- Original Message -----
From: "Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.signatur
To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, June 22, 2002 12:32 PM
Subject: Re: [SIGNATUR] Bruger-program

> Hmm. Kan du ikke sende mig uddata - det vil jeg gerne vide hvad du mener
> med. Der er ikke nogen afhængigheder i pakken, udover dem dit eget system
> introducerer...
På min Mandrake manglede den libpng.so.2.
Jeg har nu 4 filer i libs (+ links), og mener, at jeg har fået det til at
køre korrekt både på Redhat og Mandrake. Har ikke lige en SuSE uden Kylix,
så den må vente med at blive testet.

Jeg har ændret i teksten (intro.sgml), så rpm pakken er med i listen over
downloads.

Jeg har lagt den primitive startsig med faste dir med ind, og skrevet
hvorfor. De to krævede pakker til din version kommer ikke ind som standard i
hverken RedHat eller Mandrake, så hvorfor genere primitive brugere (som mig
selv ;-).

rpm filen mangler automatisk at oprette et symlink i /usr/bin - det ville
ellers være smart nok.
Min modificerede "rpm-pakke-grundlag" ligger på
http://www.arianeskema.dk/signatur/sslugsig-0.1.1.tar.gz
Den giver mig også lidt fejl-problemer. Påstår at den er installeret når jeg
kører -ivf og at den ikke er det, når jeg vælger -evf

Og nu forsvinder solen her, så jeg går videre med gavlen. Alt skulle nu være
på plads på http://www.arianeskema.dk/signatur/sslugsig4.html