Re: [SIGNATUR] Erlings program nu i signaturbogen

On Thu, 25 Jul 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Hej Alle
>
> Erlings program "sslugsig" er nu i signaturbogen - tak til Erling og Hans
> - jeg nåede det ikke før de tog over. (Erling/Hans: Jeg har ændret navnene
> på screendumpsene, ellers ser det fint ud).

Hmm. Ovenstående afspejler vist ikke helt at jeg er meget glad for at
Erlings program nu er en del af signaturbogen. Det er jeg; med Erlings
program har vi nu funktionalitet på linie med den KMD kan tilbyde Windows
brugere. Det er jeg meget tilfreds med.

Jeg har rettet lidt i sslugsig afsnittet - primært flyttet lidt rundt på
nogen ting for at give det lidt mere "rød tråd", samt gjort figurerne til
figurer.

Der mangler stadig _meget_ i signaturbogen. Jeg har en masse sproglige
rettelser og jeg vil også flytte rundt på nogen ting. Imidlertid falder
dødslinien ret uheldigt for mig, men jeg håber at komme videre med det
alligevel.

Mads

At some point, bits have to go into packets and routers need to make
decisions on them. Changes at that level is what I want to hear about, not
strategic company relationships.

   - John Carmack, commenting on why he (for now) does not actively support
the PowerPlay initiative