Re: SV: [SIGNATUR] Det offentliges signaturarbejde

On Tue, 31 Dec 2002, Guldberg,Jørn JGU wrote:

> Jeg håber at det gav et lille overblik. Der er mere information på www.OIO.dk under punktet OCES.

Jørn - jeg takker meget! Det gav netop et overblik som jeg har haft svært
ved at få ellers.

Når feltnavne osv ligger fast, vil det der bruges i MKD så blive ændret
også, eller skal vi til at have flere "versioner" af vores informationer?
(Det gør ikke noget, så skal jeg bare til at tænke mig lidt om :-)

Mads

United States Patent 6,368,227:
A method of swing on a swing is disclosed, in which a user positioned on a
standard swing suspended by two chains from a substantially horizontal tree
branch induces side to side motion by pulling alternately on one chain and
then the other.
            -- This is not a joke - go look it up.