Re: [SIGNATUR] Digitale signaturer fra TDC

On Thu, 06 Feb 2003 17:11:52 +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Ville der være mening i at lave en pressemedelelse, hvor sslug ser frem
> til at TDC implementerer et system der ikke er bundet til en enkelt
> platform?

http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=13153

Hvis artiklen taler sandt, så vil TDC's system kræve Windows eller Java.
Hvis der er tale om noget SWING Java-GUI-noget, så betyder det så vidt
jeg kan gennemskue et no-go hvis man vil holde sig til open source (så
vidt jeg ved understøtter Kaffe kun AWT, hvis den overhovedet
beskæftiger sig med GUI).

/Troels Arvin