Re: [PR] SV: [SIGNATUR] Digitale signaturer fra TDC

On Thu, 6 Feb 2003, Guldberg,Jørn JGU wrote:

> Inden I går ud med bål og brand, vil jeg foreslå at du lige
> kontakter Peter Lind, TDC Internet. [
> sslug@sslug ] Jeg ved, at der i kravene var
> et punkt, hvor udbyderne skulle redegøre for hvorledes ikke MS
> brugere kan anvende løsningen, og jeg er overbevist om at TDC har en
> løsning.

http://comon.dk/index.php?page=news:show,id=13153

"Første version af digital signatur kun til Windows"

"Den første version af den digitale signatur er forbeholdt
Windows-brugere. TDC håber at open-source-samfundet vil udvikle en
alternativ version til andre platforme."

[Han == Morten Storm Petersen]
"Han håber at danske open-source-programmører kan begejstres for
opgaven med at videreudvikle Java-løsningen i samarbejde med TDC."

Java? Er det virkelig nødvendigt? Det duer ikke med Lynx, Links, wget,
curl og jeg-skal-gi-dig-skal-jeg. Jeg har 'kaffe' installeret, men er
endnu ikke blevet synderligt imponeret.

mvh/hans (gammel bitter mand, Java er pop-smart)
Betal for fri software, eller få støtte til dit projekt!
http://frisoftware.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/