Re: [SIGNATUR] Open Source og digital signatur

On Fri, 7 Feb 2003, Peter Lind Damkjær wrote:

Hej Peter

> Jeg er ansat i TDC og har fulgt debatten om digital signatur, der primært er
> drevet af artiklen på ComON.
>
> Derfor kan det måske have interesse at vi netop har lagt flg. information på
> TDC's hjemmeside:

Tak for info. Det ser jo godt ud, i mine øjne.

> Jeg ser frem til et frugtbart samarbejde med de parter, der ønsker at have
> indflydelse på den digital signatur i DK.

Det ville være dejligt!

> Her mener jeg SSLUG er en vigtig spiller ikke mindst set i relation det det
> arbejde, der allerede er gjort i SSLUG-signatur.

Vi skal gøre vores bedste. Vi er en anelse hæmmet af at ekspertisen måske
kunne være større blandt os. I forbindelse med arbejdet med at få KMD-CA
til at fungere for os Linux brugere, har vi haft stor glæde af at Jørn
Guldberg har været tilmeldt vores signaturliste. Jeg vil meget gerne
invitere dig til at deltage på denne liste også, hvis det er muligt for
dig. Det er en rimeligt lav-trafik liste uden for meget støj, pt. ca. 2
emails om måneden (det må nok forventes at stige noget i den nærmeste
tid). Tilmeldingsmuligheder findes på http://www.sslug.dk/tilmeld

Hvis du ikke har mulighed for at tilmelde dig, håber jeg at vi fra tid til
anden må skrive til dig, hvis vi har (forståelses)problemer.

Igen, tak for informationen.

Mads

Unix is user-friendly; it's just a little particular about which users it is
friendly to.