Re: SV: [SIGNATUR] Hvad omfatter signaturløsningen?

On Tuesday 11 February 2003 08:56, Peter Lind Damkjær wrote:
> Jeg forstår at SSLUG allerede har noget OpenSSL-baseret script liggende som
> skal gøres OCES-klar?

...og senere i samme mail:

> Hvis der er nogle med non-MS, non-Netscape browsere, e-mail-klienter
> e.lign. der vil prøve at se om deres applikationer læser PKCS#12-filer vil
> jeg meget gerne stille en eksempel-fil til rådighed til forsøg?

Hvis nu en der har "hængt ud" på sslug-signatur lidt længere end jeg (tilmeldt
i går...) kunne henvise til de ting der blev udviklet ifm. KMD-CA, så kunne
vi begynde at se på det når TDC stiller de mere detaljerede beskrivelser til
rådighed.

I mellemtiden ville det være glimrende med et PKCS#12-eksempel, Peter. De
væsentligste at teste er vel KDE (Konqueror/KMail), Mozilla/Netscape6+ og
Gnome (Evolution). KDE og Mozilla kan jeg selv starte på, men Evolution har
jeg ingen erfaring med.

mvh Jeppe
--
...organize your digital photos: http://www.jdai.dk/