Re: SV: [SIGNATUR] Hvad omfatter signaturløsningen?

On Tue, 11 Feb 2003 10:01:04 +0100
Jeppe Buk <sslug@sslug> wrote:

> I mellemtiden ville det være glimrende med et PKCS#12-eksempel,
> Peter. De væsentligste at teste er vel KDE (Konqueror/KMail),
> Mozilla/Netscape6+ og Gnome (Evolution). KDE og Mozilla kan jeg selv
> starte på, men Evolution har jeg ingen erfaring med.

Jeg tester gerne med Evolution - bruger 1.0.8 indtil videre (snart
1.3.x). Mht. KDE, så er der rigtig mange ændringer der gør at vi burde
teste med KDE-3.1 (S/MIME PGP/MIME, x.509v3 etc. support i Kmail - ved
ikke helt hvor meget de ændrer dog) og generelt er der sket meget med
KDE.

--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.