Re: [SIGNATUR] Keysigning, troværdig signatur

On Wed, 12 Feb 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hans, no offence!

Der skal en del til for at træde Hans over tæerne :-)

> dette virker som et seriøst forum hvor knowhow deles, lad os ikke sprede
> løgne.

Enig - dog skal det siges at vores vidensniveau generelt er pinagtigt
lavt. Det gælder mig, og de fleste andres sslug medlemmer. Der er nogen
undtagelser, som f.eks. dig, Peter-fra-tdc og Jørn-fra-kmd men af den
gamle sslug garde er vi generelt skamfuldt uvidende. Derfor kan man nemt
komme til at viderebringe informationer der er af tvivlsom karakter. Det
er generelt ikke et udtryk for ond vilje.

> Lad os nu se hvad procedurer, metoder, algoritmer og protokoller som TDC vil
> definere og lad os derfra lave analyser af sikkerheden.

Enig. Jeg tror heller ikke Hans ville kritisere sikkerheden, bare stille
et åbent spørgsmål om hvordan den i givet fald kunne højnes.

Mads

It's an incredible con job when you think of it, to believe something now in
exchange for life after death. Even corporations with all their reward
systems don't try to make it posthumous.
                                - Gloria Steinem