Re: [SIGNATUR] Keysigning, troværdig signatur

On Wed, 12 Feb 2003, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Der skal en del til for at træde Hans over tæerne :-)

Ja fx ham der pønsede på at tage min ophavsret til et af mine fri
software programmer.

> Enig. Jeg tror heller ikke Hans ville kritisere sikkerheden, bare
> stille et åbent spørgsmål om hvordan den i givet fald kunne højnes.

Rigtigt. Hvis ikke Videnskabsministeriet har tiltro til at den løsning
TDC kommer med er sikker nok, så tænkte jeg at keysigning eller noget
andet kunne være en nem måde at gøre det sikkert på.

Sidst jeg fik Dankort ringede postbudet på døren og spurgte "er du
Hans Schou". Dernæst åbnede han en kuvert, tog Dankortet ud og kiggede
på det og mig. Efter at have sammenlignet mig med billedet fik jeg
kortet udleveret. Det forekom mig at være ret sikkert.

mvh/hans
Betal for fri software, eller få støtte til dit projekt!
http://frisoftware.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/