Re: SV: [SIGNATUR] Re: Test site for digitale signaturer?

On Wed, 12 Feb 2003, Peter Lind Damkjær wrote:

> Det er præcis nogle af de ting vi vil have op at stå i det kommende arbejde
> og jeg mener også at vi kan levere noget af det efterspurgte såsnart vi har
> fundet en form.

Jamen, det er jo herligt! :-)

> Vi kan allerede lukke lidt op for posen:
> På https://www.certifikat.dk/developer findes et sæt PKCS#12 filer udstedt
> af et Test CA.

Alletiders.

Jeg prøvede lige at hælde det igennem openssl og det så ud til at virke
fint:

$ openssl pkcs12 -in TestTestesen.p12 -info -noout
Enter Import Password:
MAC Iteration 100
MAC verified OK
PKCS7 Data
Shrouded Keybag: pbeWithSHA1And3-KeyTripleDES-CBC, Iteration 100
PKCS7 Encrypted data: pbeWithSHA1And40BitRC2-CBC, Iteration 100
Certificate bag
Certificate bag

Jeg kan også lave dem om til en pem fil og check dem - det ser altsammen
rigtigt ud. (Det var vel at forvente :-)

> Næste punkt er at vi en af de nærmeste dage sætter en SSL-server op, hvor
> man kan teste brugen af disse certifikater.

Lyder godt.

Mit næste punkt må være at læse noget mere af dokumentationen - du kaster
jo om dig med gode websites - jeg kan ikke følge med :-)

Mads

On the other hand, we can agree with Microsoft that the GPL is bad for
their current business. We can then proceed to use Microsoft's favorite word
as we reply: Innovation won't stop just because you're not ready for it. The
printing press was a good thing, after all, even though it forced
professional scribes to change their business model. Adapt or die
                               - Chip Salzenberg