Re: SV: [SIGNATUR] Re: Test site for digitale signaturer?

jeg håber det ikke. jeg så meget gerne have set at den private
nøgle aldrig forlader brugerens pc.

jeg håber at det bliver noget pkcs10 request til tdc noget, efterfulgt at en
pin aktiverings noget send med brevpost sendt til brugeren, efterfulgt at et
besøg på en
hjemmeside hos tdc hvor man downloader certifikatet efterfulgt af enten at
blive installeret i browseren og derfra export til pkcs12 eller til
disken og efterfulgt af et program til at generere pkcs12 udfra den
private nøgle og det downloadede certifikat.

/Bo
http://bofriis.dk