Re: [SIGNATUR] ikke fremmøde - Keysigning, troværdig signatur

Hans Schou wrote:

Nuvel, det er muligt. Så får du en "historie" mere.

Jeg er kunde hos SEB og har været det siden starten af 2001 (tror jeg
det er). Da SEB ikke har nogen bank i DK, har jeg aldrig mødt op nogen
steder. Al kommunikation er foregået pr.  papir-brev, email og
telefon. Jeg bruger stadig SEB, men der er ingen ansatte i SEB der
nogensinde har set mig. Et anbefalet brev er det tætteste jeg har
været på verifikation.

Jeg benytter Ringkøbing Landbobank (en lokalbank, der dog efterhånden har vokset sig relativt stor) og det med personligt fremmøde er da løgn og latin. Jeg bor i Århus og det hele foregik via alm. brev udveksling og det foregik på samme måde med min kæreste da jeg fik hende til at flytte fra Danske Bank til RL.

-- Joergen Ramskov Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk Mere info på http://jabber.dk/ og http://jabber.org/